Stage!

vandaag was eerste keer na vakantie weer, om stage te lopen! Mijn dag begon al het verkeerde been uit bed gestapt te zijn, op z’n kruizing knal ik tegen iemand op die roep tegen mij Jezus, ik kan keertje foutje maken, toen kwam nog bijna te laat voor busje op het station, heb net gehaalt, anders was mentor morgen wel heel raar gaan kijken, zij te laat dat kan nooit, ik kom nooit te laat! Toen begon me stage dag, ik vond wel weer leuke dag weer veel gedaan en nieuwe iemand leren kennen. ik was niet alleen met eigen werk bezig, maar keek naar andere hoe die deed, daar leer ook van! messchien kan dat later gaan doen! je weet maar niet. wat ik mooi vind van dat bedrijf, dat zelf  vlieger gordijnen en zit best mooi uit ze ongeveer 70 voorbeelden, wat op vlieger gordijn kan  doen!  maar ik heb weer leuke en lange stage dag gehad, alleen op het einde kreeg last van me maag, dat vond ik heel wat minder, begon bijna te kotsen! was wel weer heel geslaagd stage dag, voor mijn gevoel!

Hier fototje, wat ze nog meer op men stage maken!
ont53f.gif

Morgen logo mijn rooster, voor volgende de week! Alvast fijne weekend toe gewenst!
Tot Morgen!
groetjes Lieneke Boone!

2 Reacties so far »

  1. 1

    Renesmurf said,

    Leuk zeg, zo`n ding heb ik ook, eentje met een koe!

  2. 2

    lieneke said,

    idd, vind wel grappig om te zien wat ze maken!


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

