Weekend!

lekker zo even,weekend te hebben, uitslapen was er niet bij dit weekend niet echt! Moest gisteren al om 09.00 opstaan, me zusje had gisteren wedstrijden in Almere, van Ritsme Gym! Jullie zullen wel denken, waar heeft zij nou weer over? Ritsme gym is sport waar als eerste lening moet voor zijn, daarna ook nog ritme moet voor hebben, dat met zijn 5 mimaal mensen moet zijn! bedoel van Ritsme gym dat met groepje, uitvoeringen moet neer zetten, iedreen doet zelfde en moet ook nog maat gaan, dat niet 1 eentje sneler is andere, dan krijg straf punten en als dingen niet vangt krijg weer aftrek, het is moeilijke sport! Ik zou zelf niet na kunnen doen wat me zusje doet, ik vind knap wat ze gisteren gedaan! Ze zijn 5de geworden, als nu volgende wedstrijden  zijn in April weer zo goed haar best doet, 3de  worden danm gaat naar Nederlands Kampioenschap Ritsme gym!  *Ze gaat zozo al NK Toe, op ander onderdeel! Zou mooi zijn als ook dit onderdeel zou gaan met bal!*  Gisterenavond nog regiofeest van scouting gehad, ik vond heel mooi feest, veel bier gezopen maar altijd leuk tijdens feesten en natuurlijk lekker rond kamp vuur gezeten! Later op avond kwam politie/Stadwacht nog even langs, vanwegen snackbar, we gehuurt hadden! ik heb zeer naar me zin gehad, gisteren en vannacht!  Nu ben  vet brak, het hoor eenmaal bij, het feesten, ik ga niet zovaak uit eigelijk nooit, ik kond niet gewoon laten om naar Regiofeest te gaan! Vanochtend stond 10 uur op kond niet meer slapen en ging om 3 uur naar bed!

Bier  wat ik gisterenavond en vannacht dronk!
2006-wk-50_grolsch_gaat_over_op_groen.jpe

Hoop dat morgen niet zo brak ben als nu, word morgen leuke schooldag! Gelukkig morgen om 13.15 uit, dat schild weer!

Tot Morgen!
Groetjes Lieneke Boone

Geef een reactie

