Het nu echt afgelopen!

Ik kreeg gisteren via allemaal mensen van raren brichten, van me vrienden intussen me ex Martin, oke leuk, dat hij me dumpt! Hij doet via mensen dat vind 1 van slechts reden ooit, het kan aan mij liggen? Doe je gewoon mijn gezicht! Dat vind ik altijd beter, dan via andere uit maken, dan heb je lef gewoon niet om het uit te maken! Ik zou niet via andere doen, die kan ook wel liggen! Hij blokeerd mij ook? Dat helemaal zoiets. Een meisje blokeerd dat mee wil? je weet maar heeft juist geen zin, als me wil spreken ook maar? ik heb andere Ex doet nog te veel voor mij? Nu heeft echt mij grens berijkt, ik hoef hem niet terug, hij zoekt maar uit, hij zoveel aan mij gehad! Pech gehad Martin! Nog even brichtje wat kreeg via Msn!
* ;; Milou(A: MARTIN SLAAF VAN MARLEEN EN MILOU…. zegt:
ik ben haar zat
MARTIN SLAAF VAN MARLEEN EN MILOU…. zegt:
geen zin meer in
MARTIN SLAAF VAN MARLEEN EN MILOU…. zegt:
bleh
MARTIN SLAAF VAN MARLEEN EN MILOU…. zegt:
stom kind
Als dat zeg over mij tegen ander, ben echt aan roddelen, ik doe terug en gelijk krijg en boos ben bij!

Tot Morgen!
Groetjes Lieneke Boone!

Geef een reactie

