Drukke week gehad!

helaas had ik weining tijd op te loggen deze week, ik was ook vergeten,!maar goed dan maar Vrijdag alles ik 1 keer vertellen, kan ook! Dinsdag gewoon normaal schooldag gehad en Woensdag ging met klas bolwen, maar door storm kwamen ook heleboel klasgenoten niet opdagen, dat was best wel jammer! Ik vond wel leuk, maar kort een uurtje bolwen en donderdag stage gehad, mijn mentor kwam kijken hoe ging en gaat best wel goed, maar ik deed veel best wel uit me zelf. alleen praten uit me zelf niet echt, maar dat best moeielijke begin als ergens stage komt te lopen, ik vind wel vet coel bedrijf! Volgende week moet ik iets of DJ dingen gaan vertellen, vet spannend lijk mij, opeens zou me luisteraars stijgen bij SuperMixFM! Denk ik zelf niet!  vrijdag was zo saai school dag en smiddags wel leuk, weer weekend te hebben! Word uitslapen ben zo brak als wat ofwel moe, ben blij weekendje weer aan breekt! Natuurlijk ook weer op SuperMixFM, kijk maar ons website www.supermixfm.nl naar ons  update’s, daar zijn we hele week druk mee bezig geweest! (Voor diegene die Riccardo Renalda kent, geloof hem niet hij liegt namelijk heel erg!)

Tot Morgen!
Groetjezz Lieneke Boone!

Geef een reactie

