Verengingendag Te Diepenveen!

Gisteren was met scouting bij de verengingendag! We Ons scouting laten wat scouting nou allemaal in houd? Nou toch paar meisjes en jongens leuk leken om keer een opkomst mee te draaien, Dat altijd handig van zo’n verengingendag dat er mensen zijn scouting voor hun kind het leuk is! Als ik toch bezig ben met scouting kan wel vertellen? hoe ik eigelijk er bij gekomen bij scouting?? Ik vroeg keer aan mij pa wat deed vroeger toen net oud mij was?? Hij zij toen tegen mij computeren en naar scouting gaan? Ik vroeg toen af wat is scouting, hij heeft mij helemaal uit zitten leggen en ik dacht dat lijkt my ook wat en trouwens mijn moeder ook gezeten! Ik ben toen september 2002 gaan kijken bij scouting groep in Diepenveen. Toen heb ik paar opkomst mee gedraait met scouts en se mij wat dingen uitlegt enso en toen was moment dat ik moest kiezen of op scouting wal of toch niet? Voor mij was niet moeilijk, Ik zei gewoon ja, ik hardstikke leuk vond eerste paar opkomsten en sinds dien op scouting, Hopelijk komen vele jaren bij mij scouting ervaringen! Tenslotte heb nog ander brichtje dat: SuperMixFm gaat plat en komt heel nieuwe station terug er tijdelijk even geen radio meer! Maar hou jullie via LienekeBoone.nl.tt en SuperMixFm.nl.tt helemaal op de Hoogte!

Tot Morgen
Groetjes Lieneke Boone

Plaats een reactie